Przedsiębiorstwa lub administratorzy witryn internetowych, którzy marzą o tym, aby pojawiać się na pierwszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie polecamy, to podjęcie starań . Nie mając wiedzy w kwestii SEO i nie obserwując systematycznie wiadomości o zmianach w algorytmie Google, ciężko postępować właściwie […]
Promocja i reklama
Wizytówki NAP, artykuły z linkiem kanonicznym – do czego użyć PBN?
By odbiorca zauważył twoją działalność powinieneś nie tylko mieć firmową stronę www, ale także zatroszczyć się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony oraz to czy regularnie publikowane są na niej kolejne wyczerpujące i pomocne dla użytkownika informacje. Lecz nie wolno również zaniedbać tzw. link buildingu, a więc zdobywania […]
Jaka jest różnica między SEO a SEM?
SEO i SEM to popularne pojęcia funkcjonujące w marketingu internetowym, z którymi prawdopodobnie już się spotkałeś. Z tego artykułu dowiesz się, na czym polega między nimi różnica. Wyniki wyszukiwania w Google – płatne i bezpłatne Jeszcze kilkanaście lat temu strona internetowa pełniła głównie funkcję wizytówki firmy. Dziś to właśnie internet jest podstawowym źródłem pozyskiwania klientów […]
Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google
Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie myślisz nad tym, co zrobić, aby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w XXI w. obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej […]
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności – jak je wyznaczyć w marketingu internetowym?
Jak sprawdzić, czy marketing Twojej firmy jest efektywny? Jednym ze skutecznych sposobów jest skorzystanie ze wskaźników KPI, które wspomagają osiąganie celów biznesowych. W tym artykule pokażę Ci, jak wyznaczyć KPI, dlaczego warto to robić, a także podam konkretne przykłady wskaźników w marketingu. Co to jest KPI? Skrót KPI pochodzi od angielskiego zwrotu Key Performance Indicators. […]
Powody dla których warto wykorzystać zdjęcia sferyczne na Facebooku
Panoramy sferyczne to niezwykle atrakcyjna i nowoczesna forma przedstawiania pomieszczeń lokali gastronomicznych czy przedsiębiorstw. Głównie widzimy je przeglądając wizytówki Google Moja Firma oraz Google Street View, ale również natrafiamy na nie na najsłynniejszym portalu społecznościowym – na Facebooku. Pozwala on na zamieszczanie na tablicy firmy takiego sferycznego zdjęcia. Jak zatem możesz wykorzystać zdjęcia panoramiczne do […]
Zwiększ zyski z optymalizacją stron
Zapłaciłeś fortunę za firmową witrynę www, jednak ta nie zachęca nowych klientów? Jest doskonale zaprogramowana oraz wyposażona w nowoczesne technologie, jednak klientów wcale nie jest więcej? Licznik odwiedzin nie rusza się mimo intensywnych działań? Najpewniej powodów powinieneś szukać w niskiej widoczności w internecie. Klienci najczęściej używają Google – każdy biznesmen musi zatem zadbać o to, […]
Pozycjonowanie Kraków – usługa dla firm z małopolski
Ogólna dostępność internetu oraz komfort użycia go do wyszperania potrzebnych usług i produktów doprowadziła do tego, iż każda marka pragnie aktualnie zaistnieć w sieci. Rzecz jasna, samo uruchomienie strony www nie zagwarantuje, że klienci do nas trafią – kluczowa jest bowiem widoczność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Dużo mniejszych firm, funkcjonujących tylko w określonym województwie […]
Projektowanie stron internetowych – co z nim zyskasz?
Wygoda witryn www bierze się przede wszystkim z ich projektów. Projektując witryny www musimy nie tylko opierać się na względach estetycznych, ale również doświadczeniu klientów – kiedy nawigacja na stronie przysporzy im trudności, szybko wejdą na inną witrynę lub zdecydują się na usługi konkurencji. Żeby zatem strona dała nam oczekiwane zyski, powinniśmy zadbać o to, […]
Czym jest raport danych pozafinansowych?
Raporty danych pozafinansowych są coraz częściej tworzone przez różne firmy. Na ich opracowanie najchętniej decydują się wiodące korporacje – państwowe kompanie czy światowe holdingi, jednak spotyka się je także w nieco mniejszych spółkach. Najpopularniejszym typem raportu danych pozafinansowych okazuje się CSR, czyli raport odpowiedzialności socjalnej. Z danych, które w nim znajdziemy możemy wyczytać między innymi […]