Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google

Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google

Kliknij tu po więcej informacji o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie myślisz nad tym, co zrobić, aby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w XXI w. obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego znaleźć solidną agencję SEO? Rekomendujemy skorzystać z podpowiedzi specjalistów.

Jak rozpoznać solidną agencję SEO? Google nakręciło o tym film

Nie da się ukryć, iż cały sektor SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i bezustannie rozwija się w zasadzie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo pojawienia się innych opcji, jak np. Rambler, Baidu bądź Yandex, nadal liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje pozyskać widoczność w internecie, musi pracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest mocna, zazwyczaj nie jest to proste bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i przyszykowało krótki film o tym, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO.

Najważniejsze cechy solidnej agencji SEO

Pracownik Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w prosty sposób wyjaśnia, jak zidentyfikować solidną agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy oraz kto jest jego najmocniejszą konkurencją,
  • zdolność estymacji czasu i budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola kondycji strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy.

Pracownica firmy Google zaznacza także, że rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, nieraz dającym widoczne efekty dopiero po kilku miesiącach pracy.

Post Author: