agencja reklamowa, agencja marketingowa kraków

Identyfikacja wizualna i organizacja konferencji – zleć to agencji marketingowej

Gdy prowadzi się firmę, niezależnie czy zajmujemy się świadczeniem usług, dystrybucją czy produkcją, akcje marketingowe powinny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności marki. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na utworzenie i utrzymanie swoich wydziałów ds. reklamy, jednak mniejsze firmy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, na ogół korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja reklamowa – grupa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji wykorzystywanych w marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami świetnie orientującymi się zarówno w sferze kampanii marketingowych w sieci (prowadzenie kont social media, animacje i klipy viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (również przygotowanie do druku), agencja reklamowa zapewnia klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (wizytówki, koperty czy papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, że zostanie ono prawidłowo użyte na etapie tworzenia materiałów promocyjnych – kalendarzy, folderów, billboardów czy stoisk targowych. Agencja marketingowa pomoże też stworzyć atrakcyjne, unikatowe wpisy na stronę internetową firmy, jak również opracuje schemat kontaktów z odbiorcami poprzez popularne portale, takie jak Instagram, Twitter lub Facebook.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji reklamowej kierowana jest zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie oznacza to jednak, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi ds. promocji. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w organizacji targów, spotkań z klientami czy sympozjów, które przeważnie wymagają skrupulatnego planowania, takie obowiązki można zlecić agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie zżytego ze sobą i niezawodnego teamu pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu szkoleń albo organizację wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, warto jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do szerokiego zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. Pozwala to na przekazanie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – większą kontrolę nad wizerunkiem marki oraz spójnością kampanii.

Lokalizacja firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]

Post Author: