Pozycjonowanie long tail, lokalne i okresowe

Pozycjonowanie long tail, lokalne i okresowe

Zamów pozycjonowanie stron internetowych.

Funkcjonują trzy popularne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną rolę przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak koncert popularnego zespołu, Tłusty Czwartek lub Dzień Matki. Ten typ pozycjonowania jest wyjątkowo skuteczny, jeżeli popularna w danym okresie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana z należytym wyprzedzeniem. Zwykle pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej i turystycznej. W większości wypadków należy zainicjować je na 8-10 tygodni przed wybranym wydarzeniem, żeby Google zdążyło zaindeksować nową ewentualnie zmodyfikowaną treść strony internetowej.

Pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon

Drugi typ pozycjonowania to dobre i przetestowane rozwiązanie dla posiadaczy niskich budżetów na reklamę. Dzięki właściwemu doborowi słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z daną branżą, ale też koszty reklamy w Google Adwords znacznie się obniżą. Pozycjonowanie na długi ogon to też znacznie mniejsza konkurencja. Kluczowe jest też to, że coraz powszechniejsza jest tendencja do wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Eldom MT500 czarna,
– smartfon Huawei P30 biały,
– buty Adidas Runfalcon czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne zwłaszcza dla sklepów działających w sieci. Z wykorzystaniem tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę produktów mogą efektywniej piąć się na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie Lokalne

W takim pozycjonowaniu najistotniejsze jest połączenie słowa kluczowego z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę zazwyczaj:
– dzielnicę (przykładowo “sklep sportowy Wilda”)
– miasto (“klub fitness Kraków”)
– państwo (“producent słodyczy Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie sprawdzi się w przypadku przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do odbiorców zamieszkujących w tym samym regionie. Taka metoda pozycjonowania jest preferowania też wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma mały budżet na promocję i nie może walczyć o pozycje na frazy bez dopasowania lokalnego, np. zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.

Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Post Author: